Porsche 911/912 tuleja wspornika skrzyni biegów
Swingujące lata 60: epoka wolnej miłości, kiedy człowiek po raz pierwszy stanął na Księżycu i powstała ikona motoryzacji – Porsche 911.
Ponadczasowy, klasyczny design i atrakcyjność sprawiły, że 50 lat później wiele z nich nadal jest odnawianych i utrzymywanych w dobrym stanie technicznym, a wartość odsprzedaży klasycznych 911 (1965–1971) i 912 (1965–1969) gwałtownie rośnie wraz z popytem.
Jednak czas i fala nie czekają na żadne Porsche, a przestarzałe i zużyte tuleje gumowe ustępują miejsca nadmiernym luzom i stukaniom – zwłaszcza w układzie napędowym, gdzie może ucierpieć precyzja zmiany biegów i ogólna reakcja przekładni.
Uchwyt skrzyni biegów jest tego najlepszym przykładem, a biorąc pod uwagę, że oryginalne Porsche i zamienniki z rynku wtórnego kosztują od ponad 400 funtów, a tulei nie można kupić osobno, często jest to część pomijana. Do teraz…
W tym tygodniu dodajemy tuleję nośną skrzyni biegów PFR57-414 i PFR57-414H.
Obydwa są wykonane z naszego ciemnoszarego materiału o twardości 80A, który nadaje wygląd gumy, ale zapewnia wydajność i trwałość poliuretanu, redukując ugięcie tulei o imponujące 50%.
Dla tych, którzy szukają części bardziej skupionej na torze/sportach motorowych, nasza tuleja nośna skrzyni biegów Black Series PFR57-414BLK jest wykonana z naszego czarnego materiału 95A, aby usztywnić mocowanie o dalsze 70%.
Podczas usztywniania mocowania łączącego skrzynię biegów z podwoziem należy spodziewać się niewielkiego wzrostu NVH, zwykle na biegu jałowym. Im twardszy materiał, tym większe przenoszenie NVH.
Aby zapewnić Ci większy spokój ducha, są one objęte naszą niezrównaną dożywotnią gwarancją, co czyni je częścią, którą naprawdę można zamontować i zapomnieć!
Aby uzyskać dalsze aktualności dotyczące produktów oraz informacje na temat naszych sponsorowanych kierowców i mistrzostw, śledź nas i udostępniaj nasze najnowsze wiadomości na swoich stronach na Facebooku, Twitterze lub Instagramie?